Pilgrimsforum Pilgrimsforum

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Privat postPrivat post   LoginLogin 

Emne: Om at tilmelde sig til forummet...

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Pilgrimsforum -> Om at tilmelde sig til forummet…
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
hpglunz

Indmeldt: 11. jan 2008
Geografisk sted: Køge

IndlægSkrevet: 22. januar 2010, 19:03    Emne: Om at tilmelde sig til forummet... Besvar, med citat

Vi har flere gange været udsat for "spam" i vores forum som jeg har fjernet så hurtig som det blev opdaget og den altid anonyme ophavsmand blev fjernet fra medlemslisten.

Nu har vi gjort følgende:

1.) vi har defineret nogle ord som man ikke må benytte i forummet ellers bliver man automatisk bannlyst - jeg kan ikke skrive ordene her ellers kan jeg selv ikke komme ind igen - men ordene stammer fra erotikkens verden og dertil hørende stimuli…

2.) indtil nu har det været sådan at nye medlemmer til forummet fik automatisk en e-mail, som de selv kunne bekræfte. Det stopper vi med nu, idet også alle ondsinnede personer kunne tilmelde sig på denne måde for at efterlade deres "indlæg".

Fremover kan man tilmelde sig oppe i højre hjørne ved at trykke på "Tilmeld" - herefter udfylder man skemaet sådan at webmastern kan identificere brugeren, vælge et brugernavn og password og husker at stave sin e-mail adresse rigtig (ellers kommer der aldrig en bekræftelses-e-mail tilbage) Har du et medlemsnummer, bedes du venligst at oplyse det.

Det nye er nu, at man ikke automatisk får en bekræftelses e-mail, men at dette skal verificeres af webmasteren.

Man kan blive verificeret, selv om man ikke skulle være medlemmer af Foreningen af Danske Santiagopilgrimme!

Alle besøgende af forummet kan læse alle indlæg og svar, men kun forummets registrerede medlemmer kan skrive svar og nye indlæg.

Har I spørgsmål eller observationer om misbrug er I altid velkommen til at skrive til webmasteren på web@santiagopilgrimme.dk
Vis ikke emner ældre end:   
Side 1 af 1